Gooows :)

Igår när jag kom till pappa blev barnen JÄTTE glada, Elvis kom fram till grinden innan jag ens hade hunnit fram :) Thilda stampade i marken och skrek Latalie och gav mej värsta kramen :) sen vart det full gång, det skulle visas leksaker, jag skulle följa med överallt, :) DET e lycka, :D i morse vakna jg kvart över 7 av att dom kom ner där jag sov, och Thilda ropade som vanligt på mej :) och även då skulle det visas leksaker :D dom e bara för söta dom 2, :) och Ronja har vuxit så mkt och skrattar och pratar mest hela dagarna :)

Idag ska jag åka till älsklingen och vara hos honom till på måndag :) fast jag ska även jobba i helgen och tjäna pengar :)

Vet inte mer vad jag ska skriva, för nu gnäller Ronjisen, tror hon vill gosa lite :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0