-

Det var ett tag sen hörnni, så jag tänkte att eftersom att alla mina fans tjatar så mkt så får jag väl uppdatera då ;)

Så vad har hänt sen sist, inte mkt faktiskt ;)
Vi har fått kattungar, ybersöta e dom ;)
Sen har jag nu fått medicin för ångesten :)

Har spenderat mkt tid med någon som ni aaldriig har hört talas om förr ;) haha
Sofie :) Vi har solat,badat shoppat, men mest pratat :)

Ronja mår super bra, hon växer och växer :P just nu e hon med sin mamma och sina syskon nere på Tjörn, där Camilla kommer ifrån :P Snacka om att det e tomt hemma nu :/ men dom kommer hem snart ;)

Har fått perspektiv på saker och ting gällande mej själv, och vad det var som hände mellan mej och M
känns väldigt skänt faktiskt för nu kan jag ta tag i mej själv och ordna upp saker och ting på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0