<3

Under den här tiden som jag har haft det jobbigt med olika saker har jag kommit min bror Peter så otroligt mkt närmare än innan, det e såå skönt att prata med honom, dels för att han går igenom mer eller mindre samma saker, eller iaf en av grejerna. Och varje gån det e något så säger han "vi tar oss igenom detta tsm syster" Peter har alltid varit den som har fått tagit min skit, för det e han som har fått tagit emot mina gap och skrik, vrf vet jag inte, men han har ALDRIG vikt av en enda centimeter från min sida, och jag e så otroligt glad att jag har honom :) Finns så mkt mer jag skulle vilja skriva, men då kommer jag få sitta här hela dagen :P
Peter : Jag e så stolt över dej :) älskar dej lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0