hmmm....

Händer rätt mkt just nu, men tänker som vanligt inte skriva det i bloggen för känner att det e en grej mellan mej och personen i fråga....

Vet ni vad som hände idag? nej klart ni inte gör :P
Min älskade lillasyster Emelie kom och överaska mej :)
De var ett tag sen vi sågs, och vi har väl inte vart helt sams, men när hon dök upp i dörren, så var det som om ingenting hade hänt, vi kramades en lång stund, så otroligt skönt, för trots allt älskar jag min syster :) kan prata om EXAKT allt med henne, även om vi var åtskilda i 12 år, inte pratar ellr träffas så ofta, och bråkar rätt mkt så känns det som om hon förstår mej som ingen annan gör, :) Min älskade knäppa och bästaste lillasyster :) <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0