2 gånger på samma dag :O

Då blir Sofie glad iaf :P haha

Tänkte börja med 2 saker här på min lilla mini bloggis, nämligen

Dagens blogg : där kommer jag länka till en blogg jag tkr om, skriva vad den handlar och vrf jag gillar den :)
Dagens låt : Där kommer jag skriva om låtar jag gillar, och givetvis vrf jag gillar den :) och finns länk kommer jag givetvis ge er den :)

Låter det som en bra idé mina vänner??

Detta gör jag delvis för att jag ska bli bättre på att blogga, för då har jag ju något att skriva om :)
Faaen vad jag e smart alltså :)

Dagens blogg: http://egoinas.devote.se, har iof inte så mkt att skriva om den, men jag såg henne på BoT show och tycker bruden verkar hel skön :)

Dagens låt: Please forgive me - Bryan Adams, jag gillar denna låt för att jag förknippar den med M, och givetvis för att den e otroligt fin :)
http://www.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas

Det var nog allt för denna gång, tror jag, annars får jag väl skriva igen :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0