Det går bra nu :)

Haha ja ganska iaf... händer fortfarande saker som får mej och undra över livets mening, men det löser sej nog det med, och jag kan inte göra annat än att göra som HAN sa, nämligen hålla huvudet högt :) och det tänker jag göra oxå, för nu e det fanimej min tur att må bra, sådetså :)

Har fått jobb, eller ah vikariat på en förskola som min granne jobbar på :) (jag vet att du inte kommer läsa detta Sussie, men du anar inte hur tacksam jag e för det) Att jobba fick mej att tänka på annat än allt som händer och det behövs verkligen :)

I morgon e det kryssning med bästaste Ia ;) ska bli såååååå kul :D

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva haha

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0