Vem skulle känna min ånger och sedan förlåta..

Vill skriva, men vet inte riktigt vad ;)

Börjar äntligen få lite perspektiv på saker och ting igen och det känns otroligt skönt faktiskt :)

Var ute med Ia igår :) Träffade en speciell person, och nej jag tänker inte skriva vem, han och mina närmaste vet, det räcker tkr jag... för jag vet inte alls vad som komemr hända, så lika bra att inte ta ut något i förskott, men det känns bra :) mer än så får ni inte veta kära läsare :P mohaha jag e ond.. :)

Livet hos pappa e hektiskt, men helt otroligt underbart :)
Att vakna upp av elvis och Thildas röster och sen se deras glädje när jag vaknar e helt otroligt underbart :)
Allt går så fort, dom börjar bli så stora, :)

Nu vet jag inte mer, så vi hörs sen eller en annan dag :)

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0