Idag smäller det

För idag e det ju dagen jag väntat på i en vecka, nämligen KRYSSNING :)
Men innan jag blir allt för full och åker måste jag ju givetvis skriva lite, om dagen blogg och dagens låt förstås :)

Dagens blogg: http://sofierahm.blogg.se Detta e min älskade och underbara Sofie, hennes blogg handlar mest om hennes liv och vad hon gör om dagarna. Jag länkar henne för att hon för det första e en helt underbar vän för hon finns ALLTID där, och får mej att skratta även under dom mörkaste stunderna och med henne kan jag prata med om ALLT som snurrar i mitt huvud, visst vi har haft våra duster, men vi har ALLTID hittat tillbaka till varandra, och det kallar jag ÄKTA VÄNSKAP :) <3

Dagens låt: I gotta feeling - Black eyed peas. Jag länkar denna låt just idag för att jag känner att denna kväll och kryssning kommer bli galet bra och roligt :)  http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA 

Det får bli allt för idag, så hörs vi i morgon :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0